کد خبر: ۱۴۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
رییس فدراسیون فوتبال در پیامی قهرمانی ارزشمند تیم ملی فوتسال بانوان در رقابت های آسیایی را تبریک گفت.
ناطقان: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،مهدی تاج در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در رقابت های آسیایی در پیامی این عنوان  با ارزش را به آحاد مردم،جامعه فوتبال و فوتسال کشور و به ویژه بانوان ورزشکار تبریک و تهنیت گفت.

در پیام رییس فدراسیون فوتبال آمده است؛   در روزهای میانه بهاران خجسته سال 1397،قهرمانی بانوان رشید گستره ایران زمین،حلاوت دیگری به جامعه فوتبال کشور افزون کرد. هرچه از آوردگاه تایلند در روزهای گذشته مخابره شد؛به تمامی در خاطر خانواده ورزش به نیکی به ثبت رسید و تیم طلایی ایران را به تاریخ الصاق کرد. اینجانب ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران به عموم مردم

کشورمان،جامعه فوتسال و فوتبال کشور و همچنین بانوان ورزشکار،از تلاش صادقانه کادر مدیریتی و فنی شایسته این تیم و همچنین تک تک بازیکنان متعصب آن کمال تشکر را دارم و برای آنها آرزوی بهترین ها را از درگاه باریتعالی خواهانم.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین