کد خبر: ۱۴۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
رئیس شورای شهر تهران از لزوم اتحاد همه ایرانیان در پی خروج ترامپ از برجام خبر داد.
ناطقان: محسن هاشمی در ابتدای جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به سخنان ترامپ و خروج آمریکا از برجام، گفت: رئیس جمهور آمریکا خروج یک جانبه از برجام داشته است و چند نکته در این باره حائز اهمیت است؛ چرا که خروج یکجانبه آمریکا از برجام نشان می‌دهد که از قضا برجام به نفع ایران و به ضرر آمریکا بوده است و از آنجایی که در قاموس آمریکا معاهده برد – برد مورد قبول نیست؛ لذا از آن خارج شد اما در این مساله با خویشتن داری و مذاکره با پنج کشور باقیمانده و گرفتن الزامات بیشتر و بهتر ، منافع ایران تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه مشاهده می‌شود که منطق سیاست آمریکا حتی توسط متعهدان سنتی‌اش به چالش کشیده شده و افکار عمومی نیز از تصمیم ترامپ ناراحتند گفت:  این مسئله می‌تواند موجب تقویت اقتدار و ثبات نظام شود و لازم است در این دوران نسبت به کاهش اختلافات در کشور اقدام شود و اعضای شورا نیز در این چالش از منافع ملی ایران دفاع می‌کنند.

هاشمی با بیان اینکه موضوع مهم دیگر انتخاب شهردار تهران است، گفت: اعضای شواری شهر در فرایندی شفاف و دموکراتیک از میان گزینه‌های زیاد توانستند دو نفر را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کنند و البته این به معنای فقدان سایر گزینه‌ها نیست و امید است با عبور از چالش‌ها منفعت شهر و شهرداری به دست آید.

وی افزود: هر دو گزینه محترم و دارای سوابق زیاد هستند که مورد حمایت همگی اعضای شورای شهر قرار دارند و امید است این انتخاب سبب ثبات مدیریت در شهر شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین