کد خبر: ۱۴۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر در حوادث دی ماه سال گذشته که گروه‌ها، اقشار مختلف و معترضان داخلی و خارجی در آن نقش داشتند تاکید بر شنیدن صدای ملت شد امروز هم از تریبون مجلس به عنوان یک معلم می‌خواهم صدای معلمان شنیده شود.
ناطقان: فاطمه سعیدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری، گفت: اگر در حوادث دی ماه سال گذشته که گروه‌ها، اقشار مختلف و معترضان داخلی و خارجی در آن نقش داشتند تاکید بر شنیدن صدای ملت شد امروز هم از تریبون مجلس به عنوان یک معلم می‌خواهم صدای معلمان شنیده شود. از هر منتقدی، معترض ساختن و از هر معترضی، مخالف ساختن تنها به رونق اپوزیسیون می‌انجامد. کدام عقل سلیم می‌گوید معلم را کتک بزن و بازداشت کن؟ معلمی که خواستار بهبود وضعیت معیشتی و افزایش کیفیت آموزشی است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: متاسفانه مجلس تنها می‌تواند دولت را در این موضوع بازخواست کند اما سایر نهادها را باید چه کرد؟ هر بار که وزرای اطلاعات یا دادگستری را مورد سوال قرار دادیم گفتند موضوع در اختیار و در حوزه عمل ما نیست و تاکید کردند باید از افرادی که مسئولیت دارند سوال پرسیده شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین