کد خبر: ۱۴۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
آیت الله نورمفیدی:
امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان گلستان در خطبه های نماز جمعه گرگان گفت: نباید به مذاکره کنندگانمان که سربازان دیپلماسی کشور هستند و واقعا موفق بوده اند توهین کنیم و تهمت بزنیم . برجام تصمیم نظام بوده است .
ناطقان: آیت الله نورمفیدی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان گلستان در خطبه های نماز جمعه گرگان گفت: ترامپ با دروغگویی و نقض عهد آشکار رسما معاهده بین المللی را زیر پا گذاشته و از این جهت برای آمریکا آبرو باقی نگذاشته است .  به دنیا ثابت شد که آمریکا قابل اعتماد نیست ، به پیمان خود وفادار نمی ماند اما ایران به تعهدات خود پایبند است . دنیا به جز اسراییل و عربستان یکپارچه از برجام حمایت می کنند  . یکی از برکات برجام این بود که اجماع جهانی علیه ایران شکسته شد و دیگر آمریکا نمی تواند جهان را بر ضد ایران بسیج کند ، امروز ما می بینیم که بین آمریکا و کشور های اروپایی شکاف افتاده است و این شکاف با خروج از برجام تشدید شده است . 

 
آمریکا امروز به دنبال مذاکره در امور دفاعی ماست اما بارها رییس جمهور گفتند مسائل دفاعی چیزی نیست که ما برای آن از کسی اجازه بگیریم و هر زمان که ما تشخیص دهیم برای دفاع از کشورمان کارهایی را که لازم است  انجام می دهیم و به هیچکس ربطی ندارد.

 آنچه را که ما در ایران احتیاج داریم این است که افرادی که دلشان در گرو انقلاب است مراقب باشند انسجام ملی از بین نرود، یکی از اهداف امریکایی ها بر هم زدن انسجام ملی بوده تا بگومگوهایی ایجاد شود، ما بایدحواسمان جمع شود و همه ما تحت زعامت رهبری مقاومت کنیم تا از این گردنه نیز عبور کنیم. نباید یکدیگر را متهم کنیم ، نباید به مذاکره کنندگانمان که سربازان دیپلماسی کشور هستند و واقعا موفق بوده اند توهین کنیم و تهمت بزنیم . برجام تصمیم نظام بوده است .

افرادی که برجام راپیگیری کردند، از رییس جمهور گرفته تا شخص وزیر توانمند امور خارجه با تمام توان و تخصص بالای خود زحمت کشیدند ، موفقیتی که به دست آوردند این بود که به دنیا ثابت کردند ایران به دنبال بمب اتم نیست و حق هسته ای را به اثبات رساندند . بارها آژانس بین المللی اعتراف کرد ایران به تعهداتش پایبند بوده وتخلف نکرده است . 

باید تلاش کنیم دعوا و معرکه داخلی درست نکنیم که آمریکایی ها همین را می خواهند، یک فرد انقلابی باید موقعیت شناس باشد و درک کند در این زمان چه چیزی لازم است. نه اینکه به جای اینکه سر آمریکایی ها فریاد بکشد سر خودی فریاد بزند .

منبع: جماران
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین