کد خبر: ۱۴۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳
فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان خبر داد.
ناطقان: سردار محمد مهدیان نسب در نشست با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به ارتقای ساختار اداری و فیزیکی نیروی انتظامی طی امسال اظهار داشت: طی امسال ساختار ۲۵ کلانتری و پاسگاه انتظامی لرستان ارتقا پیدا کرد.

وجود ۵۰ نقطه آلوده در لرستان

وی با اشاره به احداث ۲۸ خانه‌سازمانی در مناطق محروم استان از سوی نیروی انتظامی بیان داشت: از این تعداد ۱۰ واحد در شهرستان رومشکان، ۱۰ واحد در شهرستان چگنی و هشت واحد در شهرستان الیگودرز احداث می‌شوند.

فرمانده انتظامی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد مطلوب نیروی انتظامی در ایام نوروز تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته هیچ‌گونه سرقتی از مسافران نوروزی در استان نداشتیم و فضای استان به لحاظ امنیتی نیز بسیار مطلوب بود.

سردار مهدیان نسب همچنین از اجرای چهار طرح عملیاتی پاک‌سازی نقاط آلوده در سطح استان طی امسال خبر داد و افزود: در لرستان ۵۰ نقطه آلوده وجود دارد که از این تعداد ۲۱ مورد مربوط به خرم‌آباد است.

کشف ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر

وی از کاهش ۱۹ درصدی سرقت در لرستان طی دو ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: همچنین ۹۶ درصد سرقت‌های صورت گرفته در استان کشف‌شده و درزمینهٔ کشف سرقت‌ها در استان نیز ۱۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی لرستان از انهدام ۲۸ باند سرقت و دستگیری ۸۹ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در استان طی امسال خبر داد و گفت: همچنین در این مدت ۵۲۰ عملیات مبارزه با قاچاق کالا در استان اجراشده و درزمینهٔ کشف کالای قاچاق ۱۰ درصد افزایش داشته‌ایم و ارزش ریالی کالای قاچاق کشف‌شده در استان ۱۲ میلیارد تومان بوده است.

سردار مهدیان نسب از اجرای ۱۸ عملیات استانی و فرا استانی کشف مواد مخدر در استان خبر داد و افزود: طی دو ماه نخست امسال ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف‌شده است.

کاهش ۱۰ درصدی نزاع و درگیری

وی از انهدام ۱۱ باند مواد مخدر و دستگیری سه هزار و ۵۰۰ قاچاقچی و توزیع‌کننده مواد مخدر در لرستان طی این مدت خبر داد و گفت: همچنین ۳۴ هزار و ۱۶۰ عدد قرص روان‌گردان نیز در سطح استان کشف‌شده است.

فرمانده انتظامی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود از کاهش ۱۰ درصدی تصادفات فوتی در استان طی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: همچنین نزاع و درگیری در استان در این مدت ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش‌یافته و رتبه لرستان در این حوزه در کشور ۲۵ است.

سردار مهدیان نسب همچنین از کنترل ۹۲۰ سایت مجرمانه در استان خبر داد و گفت: در این زمینه ۹۲ پرونده تشکیل‌شده که از این تعداد ۵۲ فقره کشف‌شده است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین