کد خبر: ۱۴۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵
در واکنش به درخواست خلع سلاح هسته‌ای
کره شمالی اعلام کرد هرگز برنامه هسته‌ای خود را فدای تجارت با آمریکا نخواهد کرد و در صورت اصرار بر تحویل تسلیحات هسته‌ای خود، دیدار با ترامپ را لغو خواهد کرد.
ناطقان: به نقل از رویترز، خبرگزاری رسمی کره شمالی روز چهارشنبه اعلام کرد هرگز در ازای تجارت با آمریکا از برنامه هسته ای خود دست نخواهد کشید.

پیونگ‌یانگ همچنین تهدید کرد در صورت اصرار واشنگتن بر تحویل تسلیحات هسته‌ای خود دیدار برنامه‌ریزی‌شده با ترامپ را لغو خواهد کرد.

معاون وزیر امور خارجه کره شمالی در بیانیه‌ای اعلام کرد اگر واشنگتن حرفی از خلع سلاح هسته‌ای به شیوه لیبی بزند، سرنوشت مذاکرات آمریکا و کره شمالی نیز مشخص خواهد بود. در ادامه این بیانیه آمده است دونالد ترامپ اگر بخواهد راه رؤسای جمهور پیشین خود را ادامه دهد، یک رئیس جمهور "شکست خورده" خواهد بود.

کره شمالی شب گذشته نیز نشست مقامات عالیرتبه دو کره را که قرار بود امروز برگزار شود، در واکنش به برگزاری رزمایش مشترک نظامی کره جنوبی و آمریکا لغو کرد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین