کد خبر: ۱۴۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
مدیرکل اداره استاندارد تهران از نظارت بازرسان بر مواد غذایی پرمصرف در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مواد غذایی غیراستاندارد از بازار جمع‌آوری می‌شود.
ناطقان: محمودرضا طاهری، اظهار کرد: این طرح با هدف بازرسی از وسایل توزین و سنجش در مراکز توزیع و نیز نظارت بر مواد غذایی پرمصرف در این ماه، جهت احقاق حقوق مصرف‌کنندگان، هرساله هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در سطح استان آغاز می‌شود.

وی افزود: مواد غذایی پرمصرف شامل انواع خرما (مضافتی بسته‌بندی شده، کبکاب بسته‌بندی شده، پیارم بسته‌بندی شده)، لبنیات (شیر، پنیر و کشک)، روغن(سرخ کردنی و خوراکی مصرف خانوار)، زعفران و شکر، در واحدهای تولیدی و عرضه بازرسی و کنترل می‌شوند.

مدیرکل استاندارد تهران در خصوص بازرسی از وسایل توزین و سنجش نیز، توضیح داد: روی این وسایل پس از هر دوره بازرسی برچسب تاییدیه استاندارد که قابل مشاهده برای خریداران است، نصب می‌شود.

به گزارش ایسنا، هرساله همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان ادارات کل استاندارد در سراسر کشور جهت احقاق حقوق مصرف‌کنندگان توسط بازرسان این سازمان در سطح استانی نظارت های مربوطه را در دستور کار قرار می دهند تا در صورت وجود مواد غذایی غیراستاندارد، دستور جمع آوری این مواد را صادر کنند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین