کد خبر: ۱۴۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
رییس پلیس پایتخت از دستگیری حدود۹۰۰ سارق و قاچاقچی در پایتخت خبر داد.
ناطقان: سردار حسین رحیمی در حاشیه یازدهمین مرحله از اجرای طرح رعد که صبح امروز در پلیس پیشگیری پایتخت برگزارشد گفت: ۸۵ کلانتری و پاسگاه پلیس پیشگیری و ۱۱ سرکلانتری در یازدهمین مرحله از طرح رعد حضور داشتند و ما  در اجرای این طرح ۲۳۵ حکم قضایی برای ورود به مخفیگاه سارقان و مال‌خران را اخذ کردیم.

وی با بیان اینکه دراین طرح ۵۴۴ نفر از سارقان ومال‌خران دستگیر شدند،اظهارکرد: در اجرای این طرح ۴۵ باند سرقت متلاشی و ۳۲۵ دستگاه خودرو ، موتور سیکلت و دوچرخه مسروقه کشف شد. در این زمینه ۶۲۲ پرونده تشکیل شد. درمیان دستگیری شدگان ۱۷۲ سارق تلفن همراه، ۱۹۸ سارق لوازم داخل خودرو هستند.

به گفته رییس پلیس پایتخت ارزش ریالی اموال مسروقه مکشوفه در این مرحله از طرح رعد تاکنون بیش از ۴۷ میلیارد ریال بوده است.

رحیمی همچنین با اشاره به دستگیری زنی که با همراهی همسرش اقدام به جیب‌بری داخل قطارهای مترو کرده بود،اظهارکرد: ماموران پلیس پایتخت این زن را که بیش از ده‌ها سرقت در سوابقش داشت، شناسایی و دستگیر کردند.

 دستگیری ۳۲۰ خرده فروش در تهران
وی همچنین از دستگیری ۳۲۰ خرده فروش مواد مخدر در مناطق مختلف پایتخت خبر داد و گفت:  از این افراد بیش از ۲۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

رییس پلیس پایتخت در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه برخورد با قاچاق کالا به‌طور ویژه در دستور پلیس قرار دارد،اظهار کرد: در همین راستا همکاران من در کلانتری‌های سراسر کشور ۴۵ قاچاقچی که در زمینه قاچاق دارو، پارچه، مشروبات الکلی، لوازم یدکی خودرو، دخانیات و ... فعالیت داشتند را دستگیر کردند.

رحیمی ارزش ریالی اقلام مکشوفه را بیش از ۳ میلیارد تومان اعلام کرد.

 به گفته وی در حاشیه این طرح یک قبضه سلاح کمری و ۷۵ هزار سی‌دی غیر مجاز و اقلامی غیرفرهنگی و غیر مجاز کشف و ضبط شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: طرح رعد ، قاچاقچی ، سارق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین