کد خبر: ۱۴۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
شهردار منطقه 4 گفت: تا پایان شهریور ماه امسال فاز 2 باغ پرندگان را به صورت کامل و همراه با پرندگان افتتاح کنیم.
ناطقان: علی حسینی در جمع خبرنگاران پس از بازدید از موزه عین‌الدوله و موزه گرافیک واقع در شهرداری منطقه 4 اظهار داشت: در این منطقه یک میلیون نفر زندگی می‌کنند که  10 درصد از جمعیت تهران می‌شود و همینطور 10 درصد مساحت تهران را شهرداری منطقه 4 به خود اختصاص داده است.

وی افزود: منطقه 4 ده سال از مابقی مناطق تهران عقب‌تر مانده است چرا که شهری با یک میلیون نفر جمعیت فاقد شهربازی و یک کتابخانه عمومی بزرگ است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر احداث باغ پرندگان اظهار داشت: فاز یک باغ پرندگان از سال 90 شروع به کار کرد و با 15 هکتار به بهره‌برداری رسیده است ولی فاز 2 آن همچنان با مشکلاتی مواجه است که باید نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی افزود: در مدیریت قبلی فاز 2 باغ پرندگان افتتاح شد ولی هیچ پرنده‌ای در آن وجود نداشت و در حال حاضر نیز صاعقه‌گیر برای این محیط به صورت کامل نصب نشده است و جایگاه پرندگان به درستی مشخص نیست.

وی افزود:در حال حاضر همچنان برای فاز یک باغ پرندگان به دادگاه می‌رویم چرا که پرندگان قاچاقی وارد کردند و این اقدام بدون اطلاع سازمان حفاظت محیط زیست بوده است.

وی افزود: فاز 2 باغ پرندگان دارای مسیری نامناسب و خطرناک است که باید نسبت به حل مسائل ایمنی هر چه سریع‌تر اقدام شود

حسینی گفت: در نهایت به دنبال آن هستیم که تا پایان شهریور ماه امسال فاز 2 باغ پرندگان را به صورت کامل و همراه با پرندگان افتتاح کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فنس‌های باغ پرندگان از نظر کیفیت و نصب مشکلی ندارد ولی باید این فنس‌ها کامل شود که در حال حاضر نسبت به تکمیل آن اقدام کرده‌ایم.

وی افزود: برای پرندگان فاز 2 باغ پرندگان هم با سازمان حفاظت از محیط زیست قراردادی منعقد کردیم و امیدواریم با همکاری فیمابین فاز دوم هر چه سریع‌تر و با مشکلات کمتری افتتاح شود.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین