کد خبر: ۱۴۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
امشب ۲۶ اردیبهشت ماه مصادف با آغاز ماه مبارک رمضان خندوانه با یک جشن، همراه با بازگشت جناب خان ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.
ناطقان: امشب ۲۶ اردیبهشت ماه مصادف با آغاز ماه مبارک رمضان خندوانه با یک جشن، همراه با بازگشت جناب خان ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

امشب ۲۶ اردیبهشت ماه مصادف با آغاز ماه مبارک رمضان خندوانه با یک جشن، همراه با بازگشت جناب خان ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

در فصل پنجم خندوانه اجرای مسابقات و آیتم‌های مختلفی وجود دارد که بعد از ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد و در این ماه بیشتر شاهد حضور مهمانان و کمدین استند اپ‌ها در برنامه خواهیم بود که امشب، مهران غفوریان و میثم درویشان پور برنده مسابقه خندانندشو از فصل چهارم خندوانه اجرای این استند آپ‌ها را انجام می‌دهند.

فصل پنجم خندوانه همچون سری پیش به تهیه کنندگی سید علی احمدی تولید می‌شود و کارگردانی تلویزیونی آن را رامبد جوان انجام می‌دهد.

«خندوانه»، روز‌های چهارشنبه پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود و تکرار آن ۲۴ و ۷، ۱۱ و ۱۷ روز بعد بازپخش می‌شود.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین