کد خبر: ۱۴۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
درحالی که بلیت‌فروشی کنسرت ریچارد کلایدرمن در تهران آغاز و این برنامه برای دو شب دیگر هم تمدید شده، برخی شنیده‌ها حاکی از لغو اجرای این هنرمند فرانسوی است.
ناطقان: چندی پیش موسسه رویال هنر اعلام کرد ریچارد کلایدرمن که هفت سال قبل از برگزاری کنسرتش در تهران ممانعت شده بود، قرار است در تاریخ یکم و دوم تیرماه در سالن وزارت کشور روی صحنه برود؛ پس از انتشار این خبر بلیت فروشی کنسرت نیز برای دو شب آغاز و در ادامه پس از فروش این دو سانس، برای دو شب دیگر نیز تمدید شد. 

اما اعلام حضور کلایدرمن در ایران با واکنش‌های متفاوتی همراه بود و برخی رسانه‌ها به حضور این هنرمند در ایران اعتراض کردند. از جمله روزنامه کیهان که درباره این موضوع نوشت: «سال 91 بود که رسانه‌ها از برگزاری کنسرت ریچارد کلایدرمن در تهران خبر دادند که پس از اعتراض رسانه‌ها، این برنامه لغو شد. اما با کمال شگفتی، روز گذشته باز هم رسانه‌ها از برگزاری کنسرت این آهنگساز حامی‌اشغالگران قدس در تهران خبر دادند و نوشتند: «کلایدرمن در کنسرت خود که تیرماه قرار است در تهران برگزار شود قطعه «ای ایران» را خواهد نواخت» جالب این است که این آهنگساز فرانسوی، قبلا با سفر به سرزمین‌های ‌اشغال شده، آهنگی با عنوان «ای اسرائیل» را اجرا کرده بود!»

7 شهریورماه سال 90 نیز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز اجرای کلایدرمن را برای اجرا در برج میلاد تهران صادر کرد. بنابر آن مجوز قرار شد، این هنرمند 9 تا 13 آبان‌ماه سال 90 همراه گروهی 16 نفره در برج میلاد برای علاقه‌مندان پیانو بنوازد اما این برنامه در آستانه برگزاری، لغو شد.

بنابر شنیده‌های خبرنگار فارس، ممکن است کنسرت ریچارد کلایدرمن به سرنوشت هفت سال پیش دچار شود و پیش از سفر این هنرمند به تهران، خبر لغو کنسرت منتشر شود. 

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین