کد خبر: ۱۴۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
مدیرکل امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به برنامه‌های این کمیته در ماه رمضان، گفت: حامیان، صنوف و دستگاه‌های دولتی می‌توانند کمک‌های خود را در قالب افطاری، غذای آماده و ارائه سبد کالا به نیازمندان ارائه کنند.
ناطقان: ابوالقاسم رستگار، مدیرکل امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به آمادگی کمیته امداد برای دریافت نذر افطاری مردم، گفت: امسال تلاش شده خیرانی که نذر افطاری دارند شناسایی شده و با ساماندهی کمک‌های آنان، سفره افطاری برای نیازمندان پهن می‌شود.

وی ادامه داد: حامیان، صنوف و دستگاه‌های دولتی می‌توانند مساعدت‌ها و کمک‌های خود را در قالب افطاری، غذای آماده و ارائه سبد کالا به نیازمندان ارائه کنند.

مدیرکل امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در ارتباط با نحوه مشارکت مردم برای افطاری نذری، افزود: خیران می‌توانند نذر افطاری خود را به سه روش از طریق شماره گیری کد #1*8877*، از طریق اپیلیکیشن "سکه"، "سنا" یا مراجعه به سایت emdad.ir به راحتی پرداخت کنند.

رستگار به اهمیت ضرورت شناسایی خانواده‌های محروم و نیازمند برای توزیع کمک های مردمی اشاره کرد و افزود: کمیته امداد با شناسایی دقیق نیازهای خانواده‌های محروم از قبیل نیازهای درمانی، معیشت، مسکن، آموزش و ... کمک‌های نیکوکاران را بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

وی گفت: کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران در مناطق دور از دسترسی که امکان حضور خیّر وجود ندارد به نیابت از آنان در وعده‌های سحری و افطاری در اختیار خانواده های تحت حمایت قرار خواهد گرفت .

مدیر کل امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد با بیان به اینکه در سال 96 حدود 64 میلیارد تومان با مشارکت خیران برای اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان جذب شد، گفت : کمک‌های خیران نسبت به مدت مشابه سال 95، رشد 95 درصدی داشت.

رستگار با اشاره به اجرای برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: ثبت نام از حامیان جدید در پایگاه‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر و نماز جمعه، تجلیل از خیّران ویژه استان‌های سراسر کشور در همایش "والی مهر"، هماهنگی‌ها ی لازم با هیأت امنای مساجد، خیریه‌ها، تکایا ، حسینه‌ها و مصلی‌های نماز جمعه برای پرداخت فطریه‌ها و کمک‌های حامیان به ویژه در شب‌های قدر  از جمله برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان امسال است.

مدیرکل امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه در ماه رمضان سال گذشته 240 هزار ثبت‌نام از حامیان انجام شده است که بیشتر این حامیان از طریق برنامه "ماه عسل" با طرح "محسنین" آشنا شده‌ بودند، گفت: یکی از برنامه‌های امسال کمیته امداد ثبت‌نام حامیان جدید در سراسر کشور است که حامیان نیکوکار می‌توانند با هدف حمایت از فرزندان ایتام و محسنین علاوه بر مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد در هر شهرستان،  از طریق ‌روش‌هایی از جمله سایت Mohsenin.ir، تلفن ملی نیکوکاری 0968877، نصب اپلیکیشن‌های "سکه"، "سنا" و "بله" در این طرح به شکل غیرحضوری ثبت‌نام کنند.

وی یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد را اجرای طرح  "مفتاح الجنة" دانست و افزود: در این طرح مسئولان عالی‌رتبه در استان برای دیدار با خانواده‌های نیازمند دعوت شده و متناسب با مشکلات و نیازهای هر خانواده و همچنین امور مرتبط با حوزه کاری مسئول مدعو، خدماتی را با هدف گره گشایی به خانواده نیازمند ارائه خواهند داد.

رستگار از برگزاری برنامه جشن رمضان در پارک "گفت‌وگو" و برپایی بازارچه محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد به مدت 30 شب در ماه مبارک رمضان خبر داد.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین