کد خبر: ۱۴۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
وکیل مدافع محمدعلی طاهری با بیان اینکه در رابطه با محکومیت موکلش به ۵ سال حبس، در موعد مقرر تجدید نظرخواهی انجام شده است، گفت: به هر جهت به لحاظ قانون آیین دادرسی جدید باید در این خصوص دادگاه و جلسه رسیدگی تشکیل شود.
ناطقان: محمود علیزاده‌طباطبایی، در خصوص محکومیت محمدعلی طاهری سرکرده گروه عرفان حلقه به ۵ سال حبس از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب، اظهار کرد: با توجه به اینکه برای این حکم ۲۰ روز مهلت تجدیدنظرخواهی تعیین شده بود، در موعد مقرر تجدیدنظرخواهی کردیم.

وکیل‌مدافع سرکرده گروه عرفان حلقه، عنوان کرد: هنوز مشخص نیست که این درخواست تجدید نظر کجا رفته است. امروز به دادگاه تجدید نظر و دیوان عالی کشور مراجعه کردم ولی هیچ اطلاعی از آن نداشتند.

وی مدعی شد: احتمال عدم ارسال این پرونده برای تجدید نظر وجود دارد. همچنین ممکن است درخواست تجدیدنظر به شعبه‌ای رفته باشد که هنوز ثبت نشده است.

علیزاده طباطبایی تصریح کرد: به هر جهت به لحاظ قانون آیین دادرسی جدید باید در این خصوص دادگاه و جلسه رسیدگی تشکیل شود.

براساس این گزارش، علیزاده‌طباطبایی ۱۹ اسفند ماه ۹۶   از صدور حکم ۵ سال حبس برای محمدعلی طاهری از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب خبر داد.

 علیزاده طباطبایی که وکالت یکی از متهمان پرونده دکل نفتی را هم به عهده دارد در رابطه با زمان برگزاری جلسه بعدی رسیدگی به این پرونده نیز گفت: تاریخ جدید به ما ابلاغ نشده اما پیش بینی ما این است که جلسه بعدی بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود.

تاکنون ده جلسه برای رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده دکل نفتی در شعبه ۱۰۶۳ مجتمع قضایی ویژه امور اقتصادی برگزار شده است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین