کد خبر: ۱۴۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵
سازمان هواشناسی اعلام کرده امشب و فردا رگبار و رعد و برق در برخی مناطق کشور رخ می‌دهد و احتمال وقوع تگرگ و سیلاب ناگهانی نیز وجود دارد.
ناطقان: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: در ساعات بعد از ظهر و اوایل امشب  رشد  ابرهای جوششی  همراه با  وقوع رگبار و رعد و برق و تند بادهای لحظه ای  و شدید در برخی مناطق کشور  پیش بینی می شود که با تبدیل شدن  به توفان تندری پتانسیل  وقوع تگرگ و  ایجاد سیلاب موقت و ناگهانی در مسیلها  را نیز دارد.

احد وظیفه افزود: امشب شاهد رگبار ورعدوبرق و  احتمال آبگرفتگی  معابر در شمال آذربایجان غربی، زنجان و  مناطق کوهپایه ای آذربایجان شرقی و اردبیل خواهیم بود و فردا سه شنبه  رگبار ورعدوبرق و تگرگ، آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و  رودخانه ها در برخی  مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،  جنوب اردبیل، مرکزی، شمال همدان، جنوب قزوین، نیمه غربی  قم  و  اصفهان  پیش‌بینی شده است.

وی توصیه کرد با توجه به انتظار وقوع آذرخش بخصوص در مناطق کوهستانی و همچنین احتمال سیلابی شدن مسیلها و وزش بادهای مخرب، برای  کاهش خسارات احتمالی  و حفظ ایمنی  اقدامات  لازم  بکار گرفته شود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین