کد خبر: ۱۴۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷
سپیده توکلی شب گذشته در رقابت‌های دومیدانی لیگ طلایی در ماده پرش ارتفاع از مانع ۱.۸۴ گذشت اما به دلایلی این رکورد ثبت نشد.
ناطقان: مرحله دوم رقابت‌های لیگ طلایی دوومیدانی روز گذشته در آفتاب انقلاب در مواد مختلف انجام شد. سپیده توکلی دارنده مدال نقره پرش ارتفاع آسیا در این ماده رقابت کرد و از روی مانع ۱.۸۴ پرید تا رکوردشکنی کند. او ابتدا از مانع گذشت و سرداور پرچم صحیح را بالا برد و بعد از موافقت سرداور میله به زمین افتاد. در این شرایط این رکورد مورد موافقت قرار نگرفت که با اعتراض توکلی مواجه شد.

به این دلایل رکورد و نتیجه این ماده از سایت فدراسیون اطلاع رسانی نشد تا هیات ژوری در این خصوص تصمیم نهایی را بگیرد.

پریسا بهزادی نایب رییس بانوان فدراسیون در این خصوص به ایسنا گفت: دیشب تا ساعت ۱.۳۰ بامداد جلسه بود و این پرش به رای گذاشته شد در این جلسه سر داور، نماینده ارشد و چند نفر از اعضای تیم‌های ملی بودند. بیشتر موافق بودند و فکر میکنم این رکورد ثبت شود. من نظر خود را داده ام اما قرار است تا در نهایت هیات ژوری تصمیم بگیرد و سخنگوی فدراسیون نظر نهایی را اعلام کند. قرار نیست در این مورد من صحبتی کنم.

تیمور غیاثی سخنگوی سازمان تیم‌های ملی نیز در گفت و گو با ایسنا گفت: رکورد ملی قبول نشد. توکلی خطا کرده است. عملکرد سر داور ضعیف بوده و ما از او به این دلیل توضیح خواستیم.

او افزود: امروز هیات ژوری تشکیل شد و در این مورد تصمیم‌گیری شد. فعلا تا این لحظه این رکورد مورد موافقت قرار نگرفته است. او روی مانع خطا کرده و مانع افتاده است. پرنده‌ دورخیز می کند و از مانع رد می شود. اگر مواردی مثل افتادن مانع پیش بیاید آن رکورد ثبت نمی‌شود.

وی گفت: بعد از پرش اعتراض شد و کمیته ژوری تشکیل شده است. در این هیات رکورد موافقت نشده است. ما از خدایمان بود که موافقت شود. مگر مریض هستیم که قبول نکنیم. زحمت می‌کشیم که رکوردها را ارتقا دهیم. اکنون به دلایلی این رکورد مقبول نشده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین