کد خبر: ۱۴۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:
زارع در پاسخ به این سوال که چه دلایلی سبب شده نمایندگان در سالهای متوالی، خواهان استمرار حضور رئیس فعلی قوه مقننه باشند، تاکید کرد:باید فردی با کیاست و اعتدال ریاست مجلس را عهده دار شود و در عین حال ظرفیت تعامل با نهادهای مختلف کشور را داشته باشد و این ویژگیها در لاریجانی مشهود است.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" پیرامون وضعیت انتخابات هیئت رئیسه مجلس گفت: این مسئله طبق روال جاری وطبیعی هرسال برگزار می شود و در این دوره هم ممکن است در برخی اعضای هیئت رئیسه شاهد تغییراتی باشیم، اما درخصوص جایگاه ریاست، فضای کلی مجلس حاکی از ادامه حضور دکتر لاریجانی است.

زارع در پاسخ به این سوال که چه دلایلی سبب شده نمایندگان در سالهای متوالی، خواهان استمرار حضور رئیس فعلی قوه مقننه باشند، تاکید کرد: اداره کردن مجلس کار ساده ای نیست و با توجه به دیدگاه های مختلفی که در خانه ملت حضور دارند باید فردی با کیاست و اعتدال ریاست مجلس را عهده دار شود و در عین حال ظرفیت تعامل با نهادهای مختلف کشور را داشته باشد و این ویژگیها در لاریجانی محرز و مشهود است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا لاریجانی را گزینه خوش شانسی برای انتخابات 1400 می داند یا نه؟ ابراز داشت: من پیشگویی بلد نیستم و خود آقای لاریجانی هم تاکنون نگفته اند که چنین قصدی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند، و معتقدم در شرایط فعلی باید با اتحاد و همبستگی به دولت مستقر کمک کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین