کد خبر: ۱۴۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
شجاعی گفت: طی روز‌های اخیر ۱۲ نفر در کشور با علائم مصرف قارچ‌های سمی جان خود را از دست داده و به پزشکی قانونی ارجاع شدند.
ناطقان: رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از آمار ۱۲ نفری کشته شدگان مصرف قارچ‌های سمی در کشور خبر داد و گفت: آزمایش‌های لازم برای بررسی‌ تکمیلی از آنان بعمل آمده است.

وی گفت: آمار کشته شدگان از استان‌های کرمانشاه، لرستان، کردستان، آذربایجان غربی، مرکزی و همدان است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور افزود: امسال در فصل بهار مصرف قارچ‌ها در ارتفاعات و دامنه طبیعت بر اثر بارندگی‌های اخیر زیاد شده بود و عده‌ای از افراد ناشناس به جمع آوری قارچ‌ها و فروش آن اقدام کردند؛ برهمین اساس آمار مسمومیت‌ها و فوتی‌ها براثر قارچ‌های سمی در کشور بالا رفته است. 

شجاعی در ادامه بیان کرد: در این رابطه چند هزار نفر مسمومیت قارچی داشته ایم و آخرین آمار فوتی که به پزشکی قانونی ارجاع شده اند تا کنون ۱۲ نفر اعلام شده است.


منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین