کد خبر: ۱۴۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
رئیس‌ جمهور در پیامی با تبریک انتخاب مجدد «نیکلاس مادورو موروس» به عنوان رئیس جمهوری بولیواری ونزوئلا ، تاکید کرد: بی‌شک برگزاری موفق، آرام و سالم این انتخابات یک موفقیت و پیروزی بزرگ برای دولت و مردم ونزوئلا است.
ناطقان: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتخاب مجدد «نیکلاس مادورو موروس» به عنوان رئیس جمهوری بولیواری ونزوئلا ، تاکید کرد: بی‌شک برگزاری موفق، آرام و سالم این انتخابات که در سایه تحریم‌های اقتصادی و تهدید قدرت‌های خارجی انجام گرفت یک موفقیت و پیروزی بزرگ برای دولت و مردم ونزوئلا است.

در متن پیام حجت‌الاسلام حسن روحانی خطاب به «نیکلاس مادورو موروس» آمده است: انتخاب مجدد جناب‌عالی به عنوان رئیس جمهوری بولیواری ونزوئلا را صمیمانه تبریک می‌گویم.

بی‌شک برگزاری موفق، آرام و سالم این انتخابات که در سایه تحریم‌های اقتصادی و تهدید قدرت‌های خارجی انجام گرفت یک موفقیت و پیروزی بزرگ برای دولت و مردم ونزوئلا بشمار می‌رود.

از طرف مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران، بر همبستگی عمیق خود با ملت و دولت بولیواری ونزوئلا تأکید می‌نمایم و امیدوارم با مساعی مشترک مسئولین دو کشور بویژه در دوران جدید مسئولیت جناب‌عالی، شاهد تداوم و گسترش روابط دوستانه و همه جانبه میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بولیواری ونزوئلا باشیم.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و بهروزی و پیشرفت مردم بولیواری ونزوئلا را مسألت دارم.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین