کد خبر: ۱۴۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
عضو کمیسیون اصل ۹۰ درگفتگو با "ناطقان":
فرهاد تجری با اشاره به دستور وزیر ارتباطات به اپرتورها در راستای رفع اختلالات اینترنت گفت: بدنبال این بخشنامه شاهد بهبود کیفیت سرویس مشترکین بودیم و بخش عمده ای از اختلالات رفع شده و انتظار داریم این مسیر امتداد پیدا کند.
نماینده قصرشیرین و سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" ضمن اشاره به پائین آمدن کیفیت شبکه اینترنت بعد از اعمال دستور قضائی فیلتر تلگرام گفت: باید کاری کنیم که تبعات این تصمیم برای کاربران و خصوصا مشاغلی که در این بستر فعالیت می کردند به حداقل برسد و از ایجاد نارضایتی عمومی جلوگیری کنیم.


فرهاد تجری با اشاره به دستور وزیر ارتباطات به اپراتورها در راستای رفع اختلالات اینترنت گفت: بدنبال این بخشنامه شاهد بهبود کیفیت سرویس مشترکین بودیم و بخش عمده ای از اختلالات رفع شده و انتظار داریم این مسیر امتداد پیدا کند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تاکید کرد: دغدغه جهرمی توسعه فضای مجازی است و نقطه نظرات کارشناسی اش پیرامون تبعات و آثار فیلتر تلگرام هم با همین نگاه بود و امیدواریم با انگیزه و تلاش بتواند کسب و کارهای اینترنتی را در این مقطع پرچالش تقویت کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین