کد خبر: ۱۴۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
در دومین روز از هفته اول لیگ ملت‌های والیبال تیم‌ملی چین موفق شد با هدایت لوزانو سه بر دو شاگردان ولاسکو در تیم ملی آرژانتین را شکست دهد.
ناطقان: در یکی از مهمترین دیدارهای روز دوم هفته اول لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۸ و از گروه B تیم های ملی والیبال چین و آرژانتین که هدایتشان بر عهده رائول لوزانو و خولیو ولاسکو سرمربیان سابق تیم ملی والیبال ایران است به مصاف هم رفتند که در پایان چین به لطف حضور تماشاگرانش توانست دست به کار بزرگی بزند و با نتیجه سه بر صفر آرژانتین را از پیش رو بردارد.

ست های بازی با امتیاز های ۲۵-۲۲، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۱۸ به سود چین به پایان رسید تا شاگردان لوزانو در پایان هفته دوم چهار امتیازی شوند و آرژانتین با یک امتیاز به انتهای جدول نزدیک تر شد.
در این دیدار جیانگ چوان با کسب ۲۳ امتیاز بهترین و امتیاز آورترین بازیکن میدان شد.

در در دیدار گروه B تیم ملی آمریکا با نتیجه سه بر یک از سد بلغارستان گذشت و با دو و پنج امتیاز موقتا به صدر جدول صعود کرد و بلغار ها دو امتیازی باقی ماندند.
شاگردان جان اسپرا ست های بازی را با امتیاز های ۱۹-۲۵، ۲۵-۲۲، ۱۹-۲۵ و ۲۰-۲۵ به پایان بردند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: ولاسکو ، لوزانو ، باخت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین