کد خبر: ۱۴۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
رسانه‌های جهان قهرمانی رئال مادرید در این لیگ قهرمانان اروپا را با درخشش گرت بیل و اشتباه‌های لوریس کاریوس برجسته کرد.
ناطقان: به نقل از آس، تاریخی، اسطوره، خشونت و خاص صفت‌هایی بود که رسانه‌های جهان برای قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به کار بردند. سفیدپوشان با پیروزی ۳ بر یک مقابل لیورپول توانستند برای سومین سال پیاپی قهرمان اروپا شوند. مطبوعات جهان، لوریس کاریوس و گرت بیل را نشانه رفتند. دروازه‌بان لیورپول و مهاجم مادرید مردان اول فینال دیشب (شنبه) بودند. همچنین اظهارات کریستیانو رونالدو درباره جدایی‌ احتمالی‌اش از مادرید بازتاب زیادی در رسانه‌های  جهان داشت.

اکیپ: تاریخی

بازی سطح بالایی بود و مادرید توانست شنبه شب در کی‌یف تاریخ سازی کند. این تیم برای سومین سال پیاپی قهرمان اروپا شد و سیزدهمین عنوانش را برابر لیورپول هیجان انگیز که پس از، از دست دادن محمد صلاح (ستاره تیم) کم فروغ شد با پیروزی ۳ بر یک  به دست آورد. یکی از دیدنی‌ترین لحظات دیشب به گل گرت بیل اختصاص داشت. او برای قهرمان کردن تیمش در نیمه دوم به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت. دیگر فاتح فینال دیشب زین الدین زیدان بود که به نخستین سرمربی تبدیل شد که توانست سه سال پیاپی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. رونالدو با اظهاراتش کمی این جشن را خدشه‌دار کرد.

گاتزتا دلو اسپورت: اشک‌ها و آوازها

رئال مادرید به تاریخ پیوست. شکست ناپذیران دیشب نیز مغلوب نشدند و بدون رقیب ماندند. مادرید دوباره قهرمان اروپا شد. این تیم مانند بایرن مونیخ و آژاکس در دهه هفتاد تاریخ سازی کرد. اگر سفید پوشان بتوانند به این موفقیت خود ادامه‌ دهند می‌توانند مانند دهه پنجاه برای پنج سال پیاپی فاتح اروپا شوند. این فوتبال نیست، تخیل است. در کی‌یف، لیورپول با یک نمایش خوب با اشتباه‌های کاریوس ۳ بر یک مغلوب شد. یورگن کلوپ، فینال دیگری را از دست داد اما این بار او مقصر نبود. شما شکست می خورید چون تیم حریف با یک بازیکن ذخیره ۱۰۰ میلیون یورویی به میدان می‌آید و با قیچی برگردان دروازه‌ را باز می‌کند. دیگر نمی‌توان کاری انجام داد. درخشش بیل  سیزدهمین قهرمانی مادرید را به ارمغان آورد. با این حال بمب خبری دیشب به اظهارات رونالدو تعلق داشت.

اوله: هت تریک قهرمانی

تصاویر برای سومین سال پیاپی تکرار شد. رئال مادرید پس از پیروزی ۳ بر یک مقابل لیورپول عنوان قهرمانی را به دست آورد. این تیم از پنج دوره قبلی چهار بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد. تیم تحت هدایت زیدان در یک فینال به یاد ماندنی توانست برای سیزدهمین بار قهرمان شود. در این بازی صلاح و دنی کارواخال در نیمه نخست آسیب دیدند. کاریوس دو اشتباه بزرگ انجام داد و بیل با قیچی برگردان خود زیباترین لحظه بازی را رقم زد. رونالدو پس از پنجمین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا همه را با اظهاراتش مبنی بر جدایی از احتمالی از  مادرید شگفت زده کرد.

گاردین: درخشش بیل، لیورپول را به زانو در آورد

یک شب خاص و پر از داستان‌های متفاوت بود. از طرفی یک شب خیلی بد برای کاریوس بود و از این بازی با گل زیبای بیل صحبت خواهد شد. همچنین کسی اشک‌های صلاح را فراموش نخواهد کرد.

بیلد: کاریوس جام قهرمانی را به مادرید هدیه داد

این فینال یک درام و یک کابوس برای دروازه‌بان آلمانی بود. در دیدار دیشب آسیب‌دیدگی‌ها و گل رویایی بیش از همه بر جسته بود. مادرید برای سومین سال پیاپی پاداش اروپا شد.

میرر: بیل و کاریوس قهرمانی را به مادرید دادند

بیل یک بار دیگر به قهرمان مادرید تبدیل شد و با گل  زیبایش توانست سومین قهرمانی پیاپی سفیدپوشان را رقم بزند. مهاجم ولزی در شب کابوس وار کاریوس گل  سوم تیمش را نیز به ثمر رساند.

آبولا: شب ترسناک کاریوس منجر به قهرمانی مادرید شد

یک اشتباه بچگانه نتیجه‌ فینال را رقم زد. مادرید با پیروزی ۳ بر یک مقابل لیورپول توانست بار دیگر جایگاه خود را در اروپا نشان دهد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین