کد خبر: ۱۴۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از تحویل 65 بافت و پیکر مجزا جانباختگان پروار تهران- یاسوج روز گذشته(شنبه، پنجم اردیبهشت ماه) به این اداره خبر داد.
ناطقان: کامروز امینی، افزود: نمونه‌هایی که از 65 بافت و پیکر جانباختگان سانحه هوایی در ارتفاعات دنا برداشته ایم کار کدگذاری، نمونه برداری انجام شده و برای آزمایشگاه ژنتیک استان فارس جهت تعیین هویت ارسال شده اند.

وی اظهارکرد: طی سه چهار روز آینده جواب آزمایشات آماده خواهد شد و با تعیین هویت آنها تحویل خانواده‌ها می شوند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: محمولهای که اخیرا به پزشکی قانونی تحویل داده شد از محموله های قبلی بزرگتر بود و امیدواریم با آماده شدن جواب آزمایش ها بتوانیم تعداد قابل توجهی از پیکر جانباختگان پرواز تهران- یاسوج را تحویل خانواده هایشان بدهیم.

امینی اضافه کرد: احتمالا در بین نمونه هایی که از قبل داشته ایم، مواردی از پیکرهای کشف شده جدید باشد که پس از مشخص شدن جواب آزمایش ها به جمع بندی خواهیم رسید که چند پیکر شرایط تحویل به خانواده هایشان را دارند.

براساس گفته مدیرکل پزشکی قانونی تا پیش از این هیچ گونه اثری از پیکر ۶ نفر از جانباختگان این حادثه کشف نشده بود. 

 پرواز شماره 3704 شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه، 29 بهمن تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان از رادار خارج و سقوط کرد. امروز حدود 99 روز از این حادثه می گذرد. 

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین