کد خبر: ۱۴۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹
علم الهدی:
امام جمعه مشهد گفت: مشکل امروز ما افرادی هستند که خود را سیاستمدار و تحلیلگر سیاسی می دانند و در مقابل عمل رهبری تحلیل سیاسی می کنند ، منشا این تحلیل زاویه داشتن با رهبری است.
ناطقان: آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر یکشنبه در ادامه تفسیر سوره مبارکه فتح که در مهدیه مشهد برگزار شد اظهارکرد: پیامبر(ص) مردم را بخاطر زندگی مادی و کسب مقام و ثروت به اسلام دعوت نکردند بلکه هدف از گرایش به اسلام بهشت و سعادت آخرت بود.

وی افزود: مسئله بهشت و سعادت آخرت، نقطه هدفی بود که همه مسلمین در زمان رسول اکرم(ص) به آن چشم داشتند و خدا برای شادی بخشی به آنها وعده بهشت داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نکته قابل توجه دسته بندی در جامعه است که یا تشکیلاتی و دسته بندی شده است که فرد براساس فکر و اندیشه به یک جریان و حزب گرایش پیدا می کند اما گاهی این دسته بندی به صورت طبیعی شکل می گیرد و اول همه در یک دسته واحد بودند اما بخاطر نوع خط گیری، فعالیت ها، تفکرات و نظریات مختلف به گروه های مختلف تقسیم می شوند.

امام جمعه مشهد بیان کرد: امروزتحلیل های سیاسی و اظهار نظر ها و ترتیب اثر دادن به این اظهار نظر ها ما را ناخواسته به حزب و گروهی وابسته می کند.

وی گفت: مشکل امروز ما افرادی هستند که خود را سیاستمدار و تحلیلگر سیاسی می دانند و در مقابل عمل رهبری تحلیل سیاسی می کنند ، منشا این تحلیل زاویه داشتن با رهبری است.

علم الهدی تاکید کرد: انسان باید تکلیفش را با خط حرکتی اش مشخص کند که آیا به پیغمبر(ص) و خط ایشان که الان خط حجت امام زمان(عج) یعنی رهبری است وابسته است و از آن پیروی می کند یا نه، که در غیر این حالت در حزبی می افتد که همان منافقین است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین