کد خبر: ۱۴۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
مدیرعامل هما:
فرزانه شرفبافی با پیش‌بینی قطع سوخت‌رسانی به پروازهای خارجی ایرلاین‌های داخلی به دلیل تحریم، وضع حمل‌ونقل هوایی افغانستان را بهتر از ایران توصیف کرد و گفت:‌ برای تامین سوخت باید با چمدان پول بفرستیم.
ناطقان: فرزانه شرفبافی در نشست دادستانی تهران برای بررسی علل تاخیر پروازها با مدیران شرکت‌های هواپیمایی با بیان این‌که میانگین سن ناوگان هوایی کشور 24 سال است و با طرح این پرسش که "به این صنعت چه داده ایم که اینقدر انتظار داریم" اظهار کرد: وضع عراق و افغانستان و کشورهای همسایه در صنعت هوایی از ایران بهتر است چون ما در تحریم هستیم و برای تامین دو قطعه تجهیزات هواپیما دچار مشکل می شویم.

وی با بیان این‌که به زودی تحویل سوخت در پروازهای خارجی ما هم قطع شده و باید چمدان چمدان پول بفرستیم تا سوخت را تأمین کنیم، افزود: پس از اربعین سال گذشته 25 جلسه درباره تاخیرهای پرواز گذاشتیم اما این درست نیست که خلبان را به علت تاخیر دستبند بزنند و همانجا به قاضی القضات هم مدال افتخار بدهیم.

مدیرعامل ایران ایر با بیان این‌که مردم باید صبور باشند، تصریح کرد: دیروز از فرودگاه ترکیه آمده ام و  پرواز در بروکسل تاخیر داشت و کسی اعتراض نکرد.

منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین