کد خبر: ۱۴۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌های ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را اعلام کرد.
ناطقان: سردار محمدرضا مهماندار محدودیت‌های تردد در مراسم ارتحال امام را از ساعت 13 روز دوشنبه مورخ 14 خرداد به این شرح اعلام کرد: تردد خودرو‌های سنگین از محور جنوب به شمال جاده قدیم قم از پل قاسم‌آباد به سمت شمال ممنوع است و خودرو‌ها جهت ورود به تهران به‌سمت کمربندی ورامین هدایت خواهند شد. همچنین تردد خودرو‌های سنگین از محور شمال به جنوب شهید رجایی از پل آزادگان به سمت جنوب ممنوع است و خودرو‌ها به سمت آزادگان غرب و شرق هدایت خواهند شد.

وی در همین رابطه افزود: تردد انواع خودرو‌های سنگین و شخصی به‌جز اتوبوس‌های مربوط به پارکینگ‌های 4 ،5 ،6 و 10 در بزرگراه شهید هاشمی از پل شهید صنیع‌خانی به سمت جنوب ممنوع است. همچنین تردد انواع خودرو‌های سبک و سنگین به‌جز اتوبوس‌های مربوط به پارکینگ‌های 4، 5، 6 و 10 در طول بلوار علامه عسگری حد فاصل سه‌راهی باقرشهر تا پل حرم مطهر در خلیج فارس ممنوع است .

مهماندار ادامه داد: تردد اتوبوس و مینی‌بوس در محور شمال به جنوب خلیج فارس از پل شهید کاظمی ممنوع است. به‌علاوه تردد تمام خودرو‌ها به‌جز اتوبوس‌های مربوط به استان قم، در محور آزادراه قم - تهران از پل حسن‌آباد، وهن‌آباد و واوان به‌سمت تهران ممنوع است، لذا خودرو‌هایی که قصد حرکت به سمت تهران را دارند می‌توانند وارد جاده قدیم قم شده و در ادامه به سمت تهران حرکت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین درباره محدودیت‌های توقف در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) گفت: توقف در طول بلوار علامه عسگری حد فاصل سه‌راه باقرشهر تا خلیج فارس در مسیر رفت و برگشت ممنوع است. همچنین طول اتوبان خلیج فارس حد فاصل پل شهید کاظمی تا عوارضی و در ادامه تا پل کهریزک، رفت و برگشت مخصوصاً حد فاصل پل حرم مطهر تا عوارضی تهران-قم توقف ممنوع است.

مهماندار در این رابطه اضافه کرد: توقف در تمام ورودی‌ها و خروجی‌های پارکینگ‌های اطراف حرم ممنوع است. همچنین توقف اتوبوس‌ها در طول بزرگراه شهید هاشمی در مسیر‌های رفت و برگشت حد فاصل پل شهید صنیع‌خانی تا میدان ساعت ممنوع است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین