کد خبر: ۱۴۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
معاون فنی و عملیاتی سازمان اورژانس کشور امسال نیز مانند هر سال در محل‌های تجمع مردم در شب‌های احیای ماه مبارک رمضان، در کنار عزاداران حضور دارد و آمبولانس‌های رزرو با استفاده از نیروهای رزرو فعال خواهند بود و تا ساعات پایان عزادارای شب های احیا، به ارائه خدمات مورد نیاز بپردازند.
ناطقان: دکتر حسن نوری ساری با اشاره به آماده باش سازمان اورژانس کشوردر  تعطیلات خردادماه گفت: موتورلانس‌های اورژانس در شب‌های مراسم احیا ماه مبارک رمضان،فعالیت می‌کنند. در صورتی که ترافیک مانع ارائه خدمات اورژانس شود، موتورلانس‌های اورژانس با سرعت می‌توانند خدمات فوریت‌های پزشکی را به مصدومان و بیماران ارائه دهند.

معاون فنی و عملیاتی سازمان اورژانس کشور با اشاره به همزمان شدن مراسم شب‌های احیای ماه مبارک رمضان با مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: اتوبوس آمبولانس‌ها و آمبولانس‌های اورژانس کشور علاوه بر پوشش مسیر زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و همراهی کاروان‌های زائران، در حرم مطهر و اطراف آن نیز حضور فعال خواهند داشت.

نوری با بیان اینکه اورژانس کشور از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه روز ۱۴ خرداد تا پایان مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در حالت آماده باش قرار دارد،گفت: امسال برای ارائه خدمات بهتر به زائران مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، ۵۰ دستگاه آمبولانس از شهرهای دیگر به کمک اورژانس خواهند آمد همچنین ۶۷ دستگاه آمبولانس و ۳۷ دستگاه موتورلانس اورژانس تهران علاوه بر توان عملیاتی خود برای این روز آماده کرده است تا آمبولانس‌های تهران از چرخه عملیاتی خارج نشوند.

وی با اشاره به دستور وزارت بهداشت مبنی بر امداد ساحلی و طرح «بهسازی دریا» توسط اورژانس، اظهارکرد: طرح امداد ساحلی از ۹ خرداد ماه آغاز شده است و تا ۶ مهرماه ادامه دارد و در ایام تعطیلات خردادماه پیش بینی می‌شود که بخشی از مردم به شمال کشور سفر کنند.

نوری یادآور شد: ۳۰ کمپ امداد ساحلی اورژانس در استان مازندران، ۲۵ کمپ در استان گیلان و دو کمپ در استان گلستان راه اندازی شده است تا خدمات مورد نیاز مردم را به نحو شایسته ارائه کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین