کد خبر: ۱۴۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل، آبگرفتگی و طوفان در ۱۱ استان کشور گفت: بیش از ۱۶۰۰ حادثه‌دیده امداد‌رسانی شده و ۲۲ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده است.
ناطقان: مرتضی سلیمی، در ارتباط با گزارش سیل، آبگرفتگی،‌طوفان و رعد و برق طی چهار روز گذشته، اظهار داشت: 11 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، تهران، زنجان، قزوین، لرستان و مرکزی متأثر از این حوادث شده است. 

وی افزود: بیش از 1600 نفر در این رابطه امدادرسانی شده و 138 نفر اسکان اضطراری یافته‌اند. 

رئیس سازمان امداد و نجات از انتقال 3 مصدوم به مراکز درمانی خبر داد و اعلام کرد:‌ 7 نفر به دلیل وقوع رعد و برق و ریزش آوار جان خود را از دست دادند که 6 مورد آن مربوط به وقوع صاعقه بود. 

سلیمی گفت: 210 واحد مسکونی در این مدت از آب تخلیه شد و 22 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده است. 

وی عنوان کرد: تعداد زیادی چادر، پتو، موکت، نان و کنسروجات میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است و در حال حاضر امدادرسانی در خداآفرین استان آذربایجان شرقی و بوئین زهرا در استان قزوین ادامه دارد. 

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین