کد خبر: ۱۴۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
رئیس کمیته امداد گفت: بارها تاکید کرده ام که کمیته امداد امام(ره) اولویت خود را رسیدگی به امور محرومان داخل کشور می داند.
ناطقان: سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی در واکنش به خبرسازی رسانه های معاند درباره هزینه کمیته امداد در خارج از کشور، طی یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«از ابتدای حضورم در كمیته امداد، سرمایه اصلی امداد را اعتماد مردم دانستم و تاكیدم بر افزایش آن بوده است. بارها گفته ایم در امداد هیچ چیز محرمانه ای جز اطلاعات فردی مددجویان نداریم و همه چیز باید شفاف باشد. خود و همكارانم را موظف كردم كه به طور منظم عملكرد امداد را گزارش دهیم. برگزاری نشست های خبری متعدد، تولید مستندهای تصویری، برگزاری تورهای خبرنگاری و عكاسی در مناطق محروم و... بخشی از این اقدامات بوده است.

همچنین در طول سه سال گذشته بارها و بارها تاكید كرده ام كه کمیته امداد امام(ره) اولویت خود را رسیدگی به امور محرومین داخل كشور می داند و در برون از مرزها صرفاً به پیاده سازی مدل سازمانی كمیته امداد به صورت خودگردان(کمک های مردمی همان کشور برای نیازمندانش) اقدام می كند و به نوعی با این كار ضمن صدور ارزش های انقلاب، نام و یاد امام راحل زنده و جاوید می ماند.

قول داده ایم كه همچون گذشته هیچ پولی از كمك های مردم، در خارج از مرزهای ایران اسلامی مصرف نشود و بر این وعده خود صادق بوده ایم و خواهیم ماند. افزایش میزان مشاركت مردم در طرح های مختلف كمیته امداد در سال های اخیر نیز مؤید این موضوع است كه از این بابت قدردان مردم نیكوكار ایرانیم.

اكنون كه توفیقات كمیته امداد امام (ره) باعث سرخوردگی و عصبانیت آنان شده انجام برخی شیطنت های هدایت شده از آن سوی مرزها و سعی در ایجاد خدشه بر اعتماد مردم عزیز به كمیته امداد، آن هم در ایام مربوط به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و در آستانه روز جهانی قدس ضرورت هوشیاری ملت عزیز ایران و همراهی بیش از پیش آنان را نمایان می كند و ما نیز مصمم تر از گذشته در مسیر پر خیر و بركت كمك به نیازمندان و محرومین گام برخواهیم داشت.

مكرو و مكرالله و الله خیر الماكرین»
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین