کد خبر: ۱۴۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: هیئات از پذیرش نذورات از افراد غریب و ناشناس پرهیز کرده و متصدیان سالن‌ها و تالارهای پذیرایی نیز در شب‌های قدر که موجب هتک حرمت این ایام می‌گردد، پرهیز کنند.
ناطقان: سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: واحدهای صنفی که تا سحر مجاز به فعالیت هستند ضمن رعایت شئونات شب‌های قدر، حتما نیم ساعت قبل از اذان صبح برابر دستورالعمل‌های ابلاغ شده، تعطیل نمایند.


وی تصریح کرد: متصدیان سالن‌ها و تالارهای پذیرایی برابر دستورالعمل‌های ابلاغی در شب‌های قدر از برگزاری هرگونه مراسم جشن و سرور یا پخش موسیقی و ... که موجب هتک حرمت این ایام می‌گردد، پرهیز کنند.

این مقام ارشد پلیس پایتخت بیان داشت: هیات ها از پذیرش نذورات از افراد غریبه و ناشناس پرهیز کرده و همچنین در پخش نذورات خود اهتمام لازم را در رعایت بهداشت و حفظ سلامت آن داشته باشند.

سردار لطفی خاطرنشان کرد:هیات ها در راستای برپایی مراسم شب احیا دقت لازم را به منظور عدم ایجاد مزاحمت برای همسایه‌ها و افراد بیمار و سالخورده داشته باشند و به نحوی عمل نمایند که برای مردم مزاحمتی ایجاد نکرده و همچنین سیستم صوتی آنها موجبات تکدر خاطر مردم را فراهم نکند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین