کد خبر: ۱۴۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
وزیرخارجه انگلستان در مراسمی خصوصی ضمن تمجید از سیاست هرج‌ومرج‌طلب ترامپ، درباره ضعف لندن در پیش‌برد مذاکرات برگزیت هشدار داد.
ناطقان: به نقل از بازفید، بوریس جانسون وزیر خارجه انگلستان اوضاع برگزیت را بحرانی عنوان کرد و درباره شکست آن هشدار داد.

گفتنی است این اظهارات جانسون از خلال برگزاری یک جلسه خصوصی به بیرون درز یافته است.

از دیگر اعتراف‎های وزیرخارجه انگلستان می‎توان به ابراز ارادت وی نسبت به دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اشاره کرد به‌گونه‎ای که حس تحسین خود نسبت به وی را روزافزون توصیف کرد و این مسئله با توجه به موضع‌گیری لندن درقبال اظهارات نژادپرستانه ترامپ و اعتراض به تعرفه‎های جدیدی که واشنگتن بر صنایع آلومینیوم و فولاد اروپا اعمال کرده است، جای تعجب دارد.

جانسون مدعی شد بیش‎از‎پیش متقاعد شده است که در دیوانگی‎های  ترامپ راهکاری وجود دارد که نهایتاً به نتیجه می‎رسد!

جانسون درادامه اظهارات دلسردکننده خود درقبال برگزیت، از ورود ترزا می نخست وزیر انگلیس به مرحله‎ای سخن گفته که بیش‌ازپیش وی را مقابل اتحادیه اروپا قرار می‎دهد.

وزیر خارجه انگلستان در این باره گفت: برگزیت روندی غیرقابل بازگشت است اما بیم آن وجود دارد که آن طور که دلخواه ما است اتفاق نیفتد.

وی کسب مزایای اقتصادی برگزیت را در گرو اتخاذ سیاست مستقل از سوی لندن عنوان کرد.



منبع: مهر
برچسب ها: جانسون ، برگزیت ، هشدار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین