کد خبر: ۱۴۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
رییس کمیته امداد امام خمینی گفت: رییس کمیته امداد درباره حاشیه‌های پیش آمده درباره کمک این نهاد به مردم فلسطین تصریح کرد: آنهایی که این شیطنت را کردند جیره خوار رژیم صهیونیستی هستند.
ناطقان: پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی در حاشیه راهپیمایی روز قدس و در جمع خبرنگاران گفت: مردم ما خیلی بهتر از ۴۰ سال گذشته در خط حمایت از رهبر انقلاب هستند و همیشه برای حضور در صحنه و حمایت از مقاومت حاضر هستند.

وی افزود: آقای نتانیاهو و رسانه‌های معاند امروز سیلی خیلی محکمی خوردند و ناامیدی در چهره آنها موج می‌زند و عصبانی هستند. امروز رژیم صهیونیستی از همیشه تاریخ ضعیف‌تر است.

رییس کمیته امداد درباره حاشیه‌های پیش آمده درباره کمک این نهاد به مردم فلسطین تصریح کرد: آنهایی که این شیطنت را کردند جیره خوار رژیم صهیونیستی هستند. مردم ایران خودشان به مردم فلسطین کمک کردند و در همین راهپیمایی هم صندوق‌هایی برای کمک به مردم فلسطین قرار داده شده است و مرم ما آگاهانه به مردم فلسطین کمک کردند و فقط صندوق‌های کمک به فلسطین به آن سمت سوق داده می‌شود.

منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین