کد خبر: ۱۴۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
ترامپ مدعی شد؛
رییس‌جمهوری آمریکا بعد از دیدارش با رهبر کره‌شمالی به خبرنگاران گفت که به زودی سندی را با کیم جونگ اون امضا خواهد کرد. ترامپ اظهار کرد، گفت‌وگوهایش با رهبر کره‌شمالی بهتر از آنچه می‌شد تصور کرد، پیش رفته است.
ناطقان: سران دو کشور پیش از آنکه وارد اتاق مذاکرات محرمانه شوند فقط سخنانی کوتاه گفتند.

 به نقل از سی‌ان‌ان، رییس‌جمهوری آمریکا بعد از دیدارش با رهبر کره‌شمالی به خبرنگاران گفت که به زودی سندی را با کیم جونگ اون امضا خواهد کرد. ترامپ اظهار کرد، گفت‌وگوهایش با رهبر کره‌شمالی بهتر از آنچه می‌شد تصور کرد، پیش رفته است.


‎دونالد ترامپ گفت: خیلی احساس خوبی دارم. مذاکرات بزرگی خواهیم داشت و فکر می‌کنم به طرز چشمگیری موفقیت‌آمیز خواهد بود. مایه افتخار من است و شک ندارم که روابط عالی‌ برقرار خواهیم کرد.

‎کیم جونگ اون گفت: رسیدن به اینجا راحت نبود. گذشته و قضاوت‌های قدیمی بر سر راه مانع ایجاد کرده بود. اما بر تمام آن مسائل غلبه کردیم و الان اینجا هستیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین