کد خبر: ۱۴۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی توئیتر را تهدید کرد در صورت نبستن صفحه‌های حماس، حزب‌الله لبنان و سازمان‌های دیگر علیه آن اقامه دعوی می‌کند.
ناطقان: به نقل از العهد، گلعاد آردان، وزیر امنیت داخلی اسرائیل در نامه‌ای به رئیس اجرایی شرکت توئیتر و امید کردستانی، رئیس هیئت مدیره این شرکت نوشت: اجازه فعالیت آزادانه سازمان‌های تروریستی و انتشار پیام‌های تحریک‌آمیز آنها از طریق توئیتر ممکن است در راستای نقض قوانین اسرائیل باشد.

در این نامه آمده است: بر خلاف دیگر شبکه‌های اجتماعی، توئیتر در بسیاری از موارد درخواست‌های مقامات اسرائیل برای حذف محتوای پیام‌های سازمان‌های تروریستی و حساب‌هایی که محتوای آنها تحریک برای انجام حملات تروریستی است را رد کرده است.

این وزیر اسرائیلی مدعی شد: در نتیجه این اقدام توئیتر، "سازمان‌های تروریستی" به منظور انتشار آگهی خود فعالیت‌شان را در توئیتر گسترش می‌دهند. از جمله جنبش حماس است که از ماه مارس ۲۰۱۵ مدیریت یک صفحه رسمی در توئیتر را برعهده دارد.

آردان در این نامه از رئیس اجرایی شرکت توئیتر خواست، هر چه سریع‌تر صفحه‌های رسمی رهبران و سخنگوهای این سازمان‌ها را بسته و محتوای پیام آنها را حذف کند، در غیر این صورت اسرائیل براساس قوانین خود به انجام اقدامات قانونی و کیفری علیه توئیتر دست می‌زند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین