کد خبر: ۱۴۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴
بلیط‌های فوتبال پردیس های سینمایی در کمتر از یک روز به فروش رسید.
ناطقان: روز گذشته پخش مسابقات فوتبال در سینماها با موافقت شورای عالی اکران همراه شد و از دیشب بلیط های سه دیدار ایران در مرحله  گروهی جام جهانی روسیه به فروش گذاشته شد .

بلیط سینما برای بازی اول ایران و مراکش که جمعه 25 خرداد ساعت 19:30 در قالب مرحله  گروهی جام جهانی برگزار خواهد شد ، در کمتر از چند دقیقه در سایت در نظر گرفته شده به فروش رسید.

استقبال از اکران فوتبال در سینماها منجر شد که پیش فروش دو بازی ایران با پرتغال و اسپانیا نیز پس از مدتی کوتاه در سایت قرار گیرد. همچنین به جز تهران ، در مشهد ، کرمان و البرز نیز فروش بلیط  سینماها برای پخش مسابقات فوتبال آغاز شده است این در حالی است که شورای عالی اکران ضوابطی را برای سینماها در نظر گرفته است : سینماهای سرگروه که دارای یک سالن هستند ،امکان پخش فوتبال را ندارند،  سینماهای دارای سه سالن تنها در یک سالن ،پردیس های دارای پنج سالن فقط در دو سالن و پردیس هایی که بیش از پنج سالن دارند می توانند چهار سالن خود را به پخش مسابقات فوتبال اختصاص دهند.

طبق مصوبه این شورا قیمت بلیط ها بیست هزار تومان در نظر گرفته شده است که طبق توافق صورت گرفته از فروش بلیط های پخش فوتبال در سینماها  ، بخشی از آن به صاحبان آثاری که فیلم آنان در حال اکران است ، اختصاص داده می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین