کد خبر: ۱۴۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴
محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر در محورهای مواصلاتی مازندران اعلام شد.
ناطقان: «علیرضا قدمی» رئیس پلیس راه استان مازندران در خصوص محدودیت ترافیکی تعطیلات عید فطر در محورهایمواصلاتی مازندران اعمال می‌شود.

فرمانده پلیس‌راه مازندران اظهارکرد: با توجه به تعطیلات عید سعید فطر محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه تا یکشنبه ۲۷ خرداد در محورهای مواصلاتی استان انجام می‌شود.

 وی گفت: در محور هراز ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت به‌ جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از چهارشنبه از 12 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 6 تا 24 و از ساعت 6 صبح شنبه تا 12 ظهر یکشنبه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان مازندران افزود: هم‌چنین در محور هراز از شنبه 26 خرداد از ساعت 12 تا 24 از رودهن به شمال مسدود و از ساعت 14 تا 2 بامداد یکشنبه از آب اسک به تهران یک طرفه می‌شود.

قدمی گفت: محور کندوان روزهای پنج‌شنبه 24 و شنبه 26 خرداد از ساعت 12 تا 24 از سمت مرزن‌آباد به کرج مسدود و یکشنبه 27 خرداد از ساعت 15 تا 2 صبح رفت و آمد وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه استان مازندران در مورد محدودیت تردد در محور فیروزکوه خاطرنشان کرد: تردد تریلر به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در این محور از چهارشنبه  ساعت 12 تا 24 و روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه از ساعت 8 تا 24 ممنوع است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین