کد خبر: ۱۴۵۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
تهیه کننده تلویزیون گفت: با توجه به متن قسمت سوم و پایان قسمت دوم که روند داستان به موضوع هسته‌ای منتهی و در این بستر روایت می‌شود اگر نهادهایی برای ساخت قسمت سوم هوش سیاه قدم جلو بگذارند ممکن است قسمت سوم ساخته شود.
ناطقان: سید‌مرتضی فاطمی تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره قسمت سوم "هوش سیاه" گفت: من و عوامل گروه تولید هوش سیاه دوست داریم که قسمت سوم آن را بسازیم اما امکان تولید آن فراهم نیست.

وی در همین راستا افزود: چند پارامتر و دلیل برای ساخته نشدن قسمت سوم هوش سیاه وجود دارد که اگر کنار هم گذاشته شود نشان می‌دهد که شرایط ساخت آن محقق نیست. 


این تهیه کننده درباره عواملی که ممکن است شرایط ساخت قسمت سوم هوش سیاه را فراهم کند بیان کرد: با توجه به متن قسمت سوم و پایان قسمت دوم که روند داستان به موضوع هسته‌ای منتهی و در این بستر روایت می‌شود اگر نهادهایی برای ساخت قسمت سوم هوش سیاه قدم جلو بگذارند ممکن است قسمت سوم ساخته شود. 

فاطمی در ادامه تصریح کرد: طرح و متن قسمت سوم هوش سیاه در همان سالهای پخش قسمت دوم آماده شد و شرایط برای ساخت فراهم بود اما بنا به دلایل متعدد تا امروز تولید آن ممکن نشده است. 

‌وی احتمال ساخت "هوش سیاه" را ۵۰ درصد دانست و افزود: واقعا هیچ چیز درباره ساخت قسمت سوم هوش سیاه مشخص نیست ضمن این که حتما نباید روی یک اثر یا موضوع متوقف شویم بلکه می‌توانیم آثار دیگری شبیه هوش سیاه و در همان فضا تولید کنیم. دلیلی ندارد هر اثری قسمت‌های متعدد داشته باشد. 

فاطمی درباره حضور کیکاووس یاکیده بازیگر نقش اصلی مجموعه در صورت ساخت قسمت سوم هوش سیاه خاطرنشان کرد: اگر شرایط ساخت هوش سیاه محقق شود با یاکیده برای بازی صحبت خواهیم کرد، اما باید دید در آینده چه پیش خواهد آمد. 

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین