کد خبر: ۱۴۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در آستانه عید سعید فطر، طی پیامی، این عید بزرگ را تبریک گفت.
ناطقان: متن پیام علی اکبر ولایتی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند بزرگ و متعال بار دیگر توفیق نصیب کرد تا با درک برکات و نورانیت ماه مبارک رمضان ، امکان بندگی و عبادت به درگاه الهی را پشت سر بگذاریم و عیدی پرعظمت و بی نظیر را به نظاره بنشینیم و با نماز عید به امامت ولی امر مسلمین، برای همه مسلمانان و جهان اسلام آروزی سربلندی و عزت نمائیم.

به شکرانه این روز بزرگ که تجلی وحدت و همدلی امت اسلام نیز خواهد بود آرزومندیم تا آلام و رنج های امت اسلام که با توطئه و دشمنی بدخواهان اسلام و مسلمانان پدید آمده به ویژه در سوریه، عراق، یمن، فلسطین و غزه و برخی دیگر از بلاد اسلامی پایان پذیرد و هر چند هدف تمام این طراحی ها تضعیف و تجزیه جهان اسلام است اما به برکت این ایام نورانی و پر عظمت و ایستادگی و مقاومت، این دشمنی ها هم نابود و خنثی خواهد شد.

فرارسیدن عید بزرگ فطر را به محضر حضرت صاحب الامر امام مهدی(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، همه مسلمانان جهان  و به ویژه ملت بزرگ ایران تبریک عرض نموده، امیدوارم با از بین رفتن توطئه‌ها و دشمنی‌ها بر علیه امت اسلامی شاهد وحدت و همدلی جهان اسلام و توفیقات روزافزون در مسیر دستیابی به اهداف روشن و نورانی آموزه‌های اسلامی و بهروزی و سربلندی برای همه مسلمانان باشیم ان شاءالله.
منبع: ایرنا
برچسب ها: ولایتی ، عید فطر ، تبریک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین