کد خبر: ۱۴۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از پاکسازی کامل مصلی تهران تا ساعت ۱۲ ظهر امروز خبر داد.
ناطقان: مجتبی یزدانی ضمن اعلام این خبر با اشاره به آماده باش تمامی نیروهای خدمات شهری در محل مصلی تهران گفت: ۵۰۰ نیروی خدماتی مسئولیت پاکسازی قبل، حین و بعد از نماز عید فطر را برعهده داشته و دارند. علاوه بر این ۲۰۰ دستگاه خودروی مکانیزه و تخصصی برای شستشوی خیابان‌های سطح شهر به ویژه خیابان های اطراف آن در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به استقرار ۵۰ ویلچر در ۴ طرف مصلی برای انتقال سالمندان و اطراف ناتوان اظهار کرد: همچنین به منظور تسهیل در تردد شهروندان و انتقال آن‌ها به مصلی تهران ۴۵۰ دستگاه ون و شاتل برقی در محدوده مصلی و خیابان های اطراف آن پیش بینی شده است. ضمن اینکه سرفاصله حرکت قطارهای مترو در تمامی خطوط به ۴ دقیقه کاهش یافت.

معاون شهردار تهران استقرار ۶۵ خودرو و ۲۵۰ آتش نشان را از دیگر اقدامات مدیریت شهری برای برگزاری نماز عید فطر عنوان کرد و گفت: ۵ دستگاه تانکر آب با امکانات لازم در محوطه مصلی مستقر شده اند.

به گفته یزدانی ۱۰۰ نیروی شهربان تحت نظارت یگان حفاظت شهرداری تهران برای انتظام بخشی نمازگزاران در محل مصلی مستقر شدند.

وی با اشاره به استقرار ۱۰ آمبولانس شهر سالم در محوطه مصلی تهران عنوان کرد: تاکنون هیچ گزارش خاصی از مصدومیت شدید یا هرگونه جراحت و انتقال آن ها به ما گزارش نشده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پایان به وضعیت پارکینگ خودروها پرداخت و گفت: امسال هیچگونه کمبودی از حیث پارکینگ نداشتیم، چراکه با اطلاع رسانی درست، بسیاری از شهروندان ترجیح دادند تا از وسیله حمل ونقل عمومی برای حضور در مصلی استفاده کنند. با این وجود ۶ پارکینگ بزرگ در محدوده مصلی پیش بینی شده بود که ظرفیت آن ها تکمیل شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین