کد خبر: ۱۴۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق سابقه داری که به شیوه بیهوشی اقدام به سرقت از رانندگان مسافرکش کرده بود، خبرداد.
ناطقان: در تاریخ یازدهم اردیبهشت ماه به کلانتری 151 یافت آباد اعلام شد که فردی حدودا 40 ساله در حالت بیهوش به بیمارستان منتقل شده است که با حضور مأموران و برابر اظهار نظر تیم پزشکی مشخص شد که این فرد به شیوه مسمومیت با داروهای خواب آور دچار بیهوشی شده و باید چندین روز تحت مراقبت پزشکی قرار گیرد. همچنین  برابر گزارش مأموران پلیس راهور، فرد بیهوش در حالیکه پشت فرمان یک پراید قرار داشت و خودرو نیز به حاشیه جاده منحرف و با گاردریل برخورد و متوقف شده بود توسط آنها پیدا و با حضور تیم اورژانس در محل به بیمارستان منتقل شده است.

با گذشت چند روز از گزارش خبر اولیه نهایتا بیمار به هوش آمد و در همان اظهارات اولیه گفت که توسط فرد ناشناسی که به عنوان مسافر دربست سوار خودروی وی شده ، با استفاده از نوشیدنی مسموم بیهوش شده است. که پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به عنف به شیوه بیهوشی تشکیل و پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و شاکی پرونده پس از حضور در اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در منطقه یافت آباد فردی ناشناس به عنوان مسافر دربست به مقصد میدان شمشیری سوار خودروی من شد، پس از رسیدن به میدان شمشیری این فرد عنوان کرد که همین جا منتظر باش تا دوستم بیاید و سپس از ماشین پیاده شد. پس از دقایق کوتاهی این فرد دوباره سوار ماشین شد اما این بار دو لیوان نسکافه همراه داشت و یکی از لیوان ها را نیز به من تعارف کرد که به محض نوشیدن مقدار کمی از نسکافه ناگهان دچار سردرد و سرگیجه شدید شدم و پس از آن دیگر چیزی نفهمیدم و زمانیکه به هوش آمدم خودم را داخل بیمارستان مشاهده کردم و فهمیدم که پلیس مرا در چند کیلومتری رباط کردیم و در محدوده پرند پیدا کرده است.

با توجه به شیوه و شگرد سرقت ، کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی با انجام چهره نگاری و بهره گیری از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار موفق به شناسایی یکی از مجرمان سابقه داری شدند که پیش از این نیز بارها به اتهام سرقت به شیوه بیهوشی دستگیر و روانه زندان شده است . نهایتا با شناسایی کامل و دقیق تصویر متهم امید . ش متولد 1357 توسط مالباخته ، کارآگاهان اداره پنجم اقدام به دستگیری وی در مخفیگاهش در شهرستان رباط کریم کرده و متهم برای ادامه تحقیقات به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

امید . ش پس از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی ومواجهه حضوری با شاکی پرونده صراحتا به سرقت به شیوه بیهوشی از شاکی پرونده و انجام دهها سرقت مشابه دیگر در مناطق مختلف شهر تهران اعتراف و انگیزه خود را تأمین هزینه موادمخدر مصرفی از نوع شیشه عنوان کرد .

دستگیری

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه داوود فرد، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم گفت : در ادامه رسیدگی به پرونده و با توجه به سوابق متهم در انجام سرقت به شیوه بیهوشی ، اعتراف صریح متهم به ده ها فقره سرقت به شیوه مذکور، شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان و به منظور شناسایی دیگر جرایم ارتکابی متهم و همچنین سایر شکات و مالباختگان ، هماهنگی های لازم با بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران برای انتشار تصویر متهم انجام شده است، لذا از کلیه شکات ومالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا برای پیگیری شکایات خود به نشانی اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین