کد خبر: ۱۴۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر تهران در صبح روز دوشنبه را تشریح کرد.
ناطقان: سرگرد رنجبر، در این باره گفت: رصد ترافیکی معابر پایتخت نشان می‌دهد که در حال حاضر در محورهای غرب به شرق بزرگراه‌های همت از محدوده ستاری تا اشرفی اصفهانی و در ادامه شیخ فضل الله نوری تا خیابان گاندی در بزرگراه حکیم حدفاصل پیامبر تا کردستان و در بزرگراه آیت الله هاشمی حدفاصل سردار جنگل تا پل چمران بار ترافیکی صبحگاهی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه در محور جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام نیز شاهد حجم بالای ترافیک هستیم. همچنین بزرگراه‌های زین‌الدین حد فاصل امام علی تا پاسداران، بزرگراه شهید بابایی حد فاصل نیروی زمینی تا پل صیاد و بزرگراه‌های نواب، مدرس، چمران، گمنام و ... نیز دارای بار ترافیکی است.

جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه با اتمام ماه مبارک رمضان الگوی ترافیک صبحگاهی و عصرگاهی به شرایط قبلی بازگشته است، گفت: رانندگان باید توجه داشته باشند که ساعت اتمام طرح ترافیک و زوج و فرد نیز به حالت عادی بازگشته و بر این اساس طرح ترافیک و زوج و فرد از ساعت 6:30 آغاز شده و تا ساعت 19 ادامه خواهد داشت.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین