کد خبر: ۱۴۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
رییس انجمن واردکنندگان لوازم آرایشی، بهداشتی و عطریات، گفت: براساس بخشنامه‌ای که وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ کرده لیست کالاهایی که نرخ دلار برای واردات‌شان‌ تغییر می‌کند کند اعلام شده که لوازم آرایشی و بهداشتی نیز جزو آن است.
ناطقان: فریبرز گشایشی، در خصوص تصمیم دولت برای توقف تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به واردات لوازم آرایشی و بهداشتی، اظهار کرد: بعید می‌دانم که تاکنون کسی از واردکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفته باشد و از واردکنندگان نیز چنین چیزی را نشنیده‌ام.

وی با بیان این‌که برای واردات لوازم آرایشی و بهداشتی بعید است که ارز ۴۲۰۰ تومانی اختصاص دهند، گفت: با توجه به این‌که ۱۵ کارخانه برای تولید این کالا در فرودگاه پیام و چهار کارخانه در قشم در حال راه‌اندازی است، در اکثر کالاهای این گروه بی‌نیاز خواهیم شد.

رییس انجمن واردکنندگان لوازم آرایشی، بهداشتی و عطریات با بیان این‌که نباید از کره جنوبی و ترکیه بسیاری از اقلام لوازم آرایشی و بهداشتی را وارد کنیم، ادامه داد: در حال حاضر کالاهایی چون مواد غذایی و دارو در اولویت بالاتری برای تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی هستند و انتظار نداریم که به لوازم آرایشی و بهداشتی دلار ۴۲۰۰ تومانی اختصاص پیدا کند.

گشایشی اضافه کرد: تا پایان سال ۱۳۹۷ بسیاری از لوازم آرایشی و بهداشتی تولید خواهد شد.

وی در خصوص ادامه واردات لوازم آرایشی و بهداشتی گفت: در هر صورت بخشی از محصولات تخصصی مثل شامپوها و کرم‌های خاص و هایتک وارد می‌شود، اما قرار نیست که همه اقلام مثل صابون به ایران وارد شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین