کد خبر: ۱۴۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
مدیرکل راه‌آهن خراسان گفت: براساس تفاهم‌نامه میان یک شرکت خدمات زیارتی با یک شرکت حمل و نقل ریلی، قطار مشهد- شلمچه راه‌اندازی شد.
ناطقان: محمدهادی ضیایی‌مهر، اظهار کرد: مسافرانی که قصد زیارت عتبات عالیات را دارند طبق این قرارداد که به مدت یکسال اعتبار دارد، از ابتدای مردادماه سال جاری می‌توانند سفر ریلی به شلمچه داشته باشند.

وی یادآور شد: باتوجه به این امر که از شلمچه تا بصره به میزان 30 کیلومتر امکان سفر ریلی وجود ندارد، مسافران قطعا باید از طریق جاده‌ای به خاک عراق وارد شوند و به بصره بروند، پس از آن از بصره تا کربلا یا بغداد را می‌توانند به صورت ریلی و جاده‌ای طی کنند.

مدیرکل راه‌آهن خراسان با بیان اینکه «فقط مسافرانی که از طریق این شرکت خدمات زیارتی به عتبات بروند امکان سفر ریلی را دارند»، یادآور شد: مردم بلیت این سفر را فقط از طریق این شرکت خدمات زیارتی که زیرمجموعه سازمان حج و زیارت است می‌توانند تهیه کنند، در غیر این صورت باید بلیت قطار مشهد- اهواز یا مشهد- اهواز- خرمشهر را خریداری کنند.

وی عنوان کرد: این قطار از مشهد در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه حرکت می‌کند و در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه به مشهد بازمی‌گردد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین