کد خبر: ۱۴۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
رئیس کمیته امداد کشور به منظور افتتاح ۵۰۰ واحد مسکونی احداثی برای مددجویان مناطق زلزله زده کرمانشاه به این استان سفر خواهد کرد.
ناطقان: حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه درجمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: سفر دو روزه رئیس کمیته امداد کشور به استان کرمانشاه از صبح فردا(چهارشنبه) آغاز خواهد شد.

وی شرکت در نشست شورای اداری استان را اولین برنامه سفر کاری پرویز فتاح به کرمانشاه عنوان کرد و گفت: سفر به شهرستان سنقر و کلیایی و رسیدگی به امور و مسایل مربوط به مددجویان این شهرستان برنامه دیگر سفر رئیس کمیته امداد کشور به استان کرمانشاه در روز نخست خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه همچنین از سفر فتاح به چند شهرستان زلزله زده کرمانشاه در روز دوم این سفر خبر داد و افزود: در این سفر ۵۰۰ واحد مسکونی احداثی برای مددجویان روستاهای مناطق زلزله زده افتتاح خواهد شد.


وی با بیان اینکه در زلزله ۲۱ آبان سال گذشته پنج هزار و ۳۲۹ واحد مددجویان کمیته امداد در شهرستان های زلزله زده استان تخریب شد، خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال تمام پنج هزار واحد را خواهیم ساخت.

خدرویسی تاکیدکرد: علاوه بر تسهیلات پرداختی دولت به روستائیان مناطق زلزله زده، کمیته امداد نیز ۱۲ میلیون تومان کمک بلاعوض و اقلام اساسی زندگی را به مددجویان تحت پوشش اعطا کرده که این رقم در مناطق شهری ۱۵ میلیون تومان است.

وی یادآورشد: پس از زلزله سال گذشته حدود شش هزار مددجوی جدید را در مناطق زلزله زده پذیرش کردیم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین