کد خبر: ۱۴۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
اسپانسر ستاره تیم ملی برزیل و عضو باشگاه پاری سن ژرمن مانع انتقال زودهنگام او به رئال مادرید شد.
ناطقان: روزنامه رکورد پرتغال خبر داد که نیمار، فوق ستاره برزیلی پاری سن ژرمن تصمیم گرفته است تا مذاکرات خود را برای انتقال به رئال مادرید را تا اطلاع ثانویه تعلیق کند و بعد از جام جهانی 2018 روسیه این مذاکرات دوباره آغاز خواهد شد.

 

واقعیت امر این است که 3 قهرمانی پیاپی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا مانع این انتقال شد. نیمار نمی خواهد تصمیمی بگیرد تا به آینده ورزشی اش لطمه بزند. بنا به منابع نزدیک شرکت نایک اسپانسر نیمار اعلام کرده که در صورت انتقال به قبل از جام جهانی حمایت خود را از این ستاره برخواهد داشت. 

 

بنا به گزارش ها پدر و وکلای نیمار به او توصیه کردند تا در زمستان پیش رو با رئال قرارداد امضا کند چون رئال بعد از کسب 3 قهرمانی پیاپی در صدر توجه ها قرار دارد ولی این انتقال در زمان اوج رئال عقلانی نیست و به برند تجاری نیمار ضربه می زند. نیمار باید در زمانی به رئال منتقل شود که رئال در شرایط اوج نباشد تا این انتقال بازخورد تجاری زیادی داشته باشد.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین