کد خبر: ۱۴۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
رئیس اداره محیط زیست شهرستان جهرم گفت: وقوع حریق حدود 15 تا 17 هکتار از پوشش مرتعی کوه گرم ( GORM ) در این شهرستان را سوزاند.
ناطقان: سلطانی با اشاره به اینکه آتش‌سوزی در جهرم از عصر دوشنبه 28 خرداد آغاز شد، گفت: این حریق با تلاش سه ساعته‌ی پرسنل یگان حفاظت محیط زیست و با همکاری مجموعه‌ی فرمانداری ویژه‌ی جهرم، اداره‌ی منابع طبیعی و بخشداری کردیان جهرم مهار شد.

به گفته‌ی این مقام مسئول، این منطقه گونه‌های گیاهی، جانوری و تنوع زیستی زیادی را در بر گرفته و حیواناتی نظیر کل، بز، قوچ، میش، گرگ و روباه در آن دیده شده است.

رئیس حفاظت محیط‌زیست جهرم گونه‌های گیاهی این منطقه، را شامل بنه، بادام و کهکم دانست و گفت: بالگرد اورژانس جهرم نیز در عملیات اطفا، برای اعزام نیرو مورد استفاده قرار گرفت.

سلطانی علت احتمالی این آتش سوزی را انسانی عنوان و اضافه کرد: منابع طبیعی یک سرمایه ملی است که باید در حفظ آن کوشا باشیم .

رئیس اداره محیط زیست جهرم گفت: سامانه‌ی 1540 آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات، اطلاع رسانی حوادث، معرفی متخلفین محیط زیست با هدف حفظ منابع ملی است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین