کد خبر: ۱۴۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
سرمربی تیم ملی ژاپن از برتری تیمش برابر کلمبیا ابراز خوشحالی کرد.
ناطقان: دیدار دو تیم کلمبیا و ژاپن در نخستین تجربه این دو تیم در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه مردو ویا آره نا آغاز شد و سامورایی دو بر یک کلمبیا ۱۰ نفره را شکست دادند.

آکیرا نیشینو سرمربی تیم ملی ژاپن بعد از برتری تیمش برابر کلمبیا گفت: سرمربی تیم ملی ژاپن بعد از پیروزی تیمش در این مسابقه گفت: به بازیکنانم گفته بودم اگر به خوبی توپ را در زمین به گردش دربیاوریم می‌توانیم قدرت فیزیکی تیم حریف را خنثی کنیم و خوشبختانه دیدید همین هم شد و ما از همان ابتدای مسابقه فوتبال خوب و روانی را بازی کردیم و به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم.

نیشینو در پایان گفت:‌ این گام اول بود و توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم ولی الان وقت جشن گرفتن نیست. ما خوشحالی را می‌گذاریم برای پایان مرحله گروهی.

با برگزاری دیدار لهستان و سنگال، دور اول مرحله گروهی جام جهانی به پایان می‌رسد و از امشب دور دوم رقابت‌ها با بازی روسیه و مصر آغاز می‌شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین