کد خبر: ۱۴۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
ژاوی هرناندز گفت: به نظرم او برای بازی با اسپانیا ایده‌های جدید دارد، چون خوب می‌داند برای مهار لاروخا نیاز به نقشه‌های تاکتیکی مدرن است.
ناطقان: ژاوی هرناندز کاپیتان سابق لاروخا و بارسلونا به عنوان کارشناس شبکه beine sport در حاشیه حضور در روسیه مصاحبه‌ای با یکی از روزنامه‌های فرانسه انجام داد تا علاوه بر پرداختن به حواشی رقابت‌ها تا به اینجا نظرات خود پیرامون جدال اسپانیا با ایران و رویارویی دوباره لاروخا با مربی‌ای مثل کارلوس کی‌روش را بیان کند.
 
 
کارلوس کی‌روش مربی بزرگی است، کسی که اولین بار در ال‌کلاسیکوی فصل ۲۰۰۴-۲۰۰۳ با او که سرمربی رئال بود، روبه‌رو شدم. نزدیک به دو دهه می‌شود نام او در سطح اول مربیان دنیا شنیده می‌شود از همین رو به هیچ عنوان نمی‌توان هوش و ذکاوت او در رهبری شاگردانش را دست‌کم گرفت. به نظرم او برای بازی با اسپانیا ایده‌های جدید دارد، چون خوب می‌داند برای مهار لاروخا نیاز به نقشه‌های تاکتیکی مدرن است. با وجود اینکه کارلوس کی‌روش مربی بزرگی است، اما باید اعتراف کنم بزرگی او تحت‌الشعاع بزرگی لاروخا قرار خواهد گرفت و ایران شانسی مقابل اسپانیا نخواهد داشت.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین