کد خبر: ۱۴۶۵۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
وزیر کشور با بیان اینکه استان گلستان از نظر امنیتی وضعیت بسیار خوبی دارد، گفت: این استان جزو استان‌های کاملا امن و مطمئن کشور است.
ناطقان: عبدالرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جریان این سفر قرار است بازدیدی از مناطق مرزی استان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جلسه اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های این سفر است، افزود: در این جلسه تمامی اقداماتی که تاکنون در این حوزه در استان انجام شده مورد بررسی قرار می‌گیرد تا اگر کمک‌هایی که می‌تواند از سوی دولت و سایر دستگاه‌ها در جهت اجرای برنامه‌های مربوط به اقتصاد مقاومتی صورت گیرد را انجام دهیم.

رحمانی فضلی دیگر برنامه این سفر را برگزاری جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و گفت: جلسات کارشناسی از قبل با حضور مسئولان مربوطه برگزار شده و در این جلسه تصمیمات نهایی اتخاذ خواهد شد.

رحمانی فضلی برگزاری شورای تامین استان را از دیگر برنامه سفر خود به گلستان اعلام کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین