کد خبر: ۱۴۶۶۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
همزمان با افزایش اختلافات داخلی در آلمان بر سر پناهجویان و در آستانه آغاز عملیات بزرگ ارتش سوریه برای آزادسازی مناطق جنوبی این کشور از چنگ تروریست‌ها، مرکل عازم اردن شد.
ناطقان: به نقل از آسوشیتد پرس، همزمان با افزایش اختلافات داخلی در آلمان بر سر پناهجویان و آوارگان، آنگلا مرکل، صدراعظم این کشور، عازم اردن شد.

این سفر همچنین در حالی صورت می‌گیرد که ارتش سوریه برای آغاز عملیات بزرگ آزادسازی مناطق جنوبی این کشور از چنگ تروریست‌ها -در نزدیکی مرزهای اردن و جولان اشغالی- آماده می‌شود.

از سوی دیگر، حزب اتحادیه سوسیال مسیحی «باواریا» با آنگلا مرکل بر سر درخواست خود درباره اینکه برخی آوارگان باید از مرز‌های آلمان بازگردانده شوند، دچار اختلاف شده است. این حزب به مرکل دو هفته فرصت داده است تا با شرکای اروپایی به توافقی بر سر بحران مهاجران دست یابد. مقامات گروهی از کشور‌های عضو اتحادیه اروپا روز یکشنبه به منظور دستیابی به راه حلی در این زمینه با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، از زمان آغاز بحران سوریه صد‌ها هزار نفر از آوارگان سوری به اروپا مهاجرت کرده اند و آلمان مقصد اصلی آنهاست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین