کد خبر: ۱۴۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا از صحبت‌ها و حرکات کارلوس کی‌روش بعد از بازی تیم‌های ملی ایران و اسپانیا اظهار تعجب کرد.
ناطقان: کارلوس کی روش در دقایق ابتدایی بازی تیم‌های ملی اسپانیا و ایران با سرخیو راموس درگیری لفظی پیدا کرد، ولی بین دو نیمه کاپیتان اسپانیا را در آغوش کشید.

کی روش حتی بعد از بازی و قبل از آنکه سوار اتوبوس شود، راموس را دید و او را در آغوش کشید. با این حال، راموس از صحبت‌هایی که کی روش بعد از بازی درباره او مطرح کرده است، اظهار تعجب کرد.

کی روش بعد از بازی در پاسخ به کارواخال درباره وقت کشی و تمارض بازیکنان ایران گفته بود: کارواخال بهتر است به هم تیمی خود (راموس) نگاه کند که چطور محمد صلاح را مصدوم و او را از جام جهانی دور کرد.

راموس در این خصوص گفت: بین دو نیمه کی روش مرا در آغوش کشید و پرسید حالم چطور است. ما رابطه خوبی داریم و برای همین از چیز‌هایی که گفته است سورپرایز هستم.

کاپیتان اسپانیا درباره صحبت‌های کارواخال که گفته بود بازیکنان ایران تمارض و وقت کشی می‌کردند و در واقع آن‌ها فوتبال بازی نکردند، گفت: نمی‌خواهم قضاوت کنم. این بخشی از فوتبال است. اگر آن‌ها می‌خواهند وقت کشی کنند، مشکل خودشان است. ما دوست داریم به روشی دیگر پیروز شویم.

راموس درباره قضاوت داور هم گفت: حقیقت این است که داور قضاوت یکطرفه‌ای برای ایران داشت و تقریبا تمام برخورد‌های ما را خطا اعلام می‌کرد.

کاپیتان اسپانیا در پایان درباره اینکه کی روش گفته بود او باعث مصدومیت محمد صلاح شده، تصریح کرد: می‌دانم. می‌دانم. برای همین از چیزی که او گفته سورپرایز هستم، همینطور از حرکتی که کرد (در آغوش کشیدن بعد از بازی).
برچسب ها: راموس ، داوری ، ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین